sista tävlingen i år (häst inlägg)

japp har vart i rättvik och tävlat idag, och ja e verkligen jätte nöjd över honom eftersom han knappt hoppat sen förra tävlingen och inte inomhus på.. ah sen de va inomhustävlingar sist lxm.

På framridningarna var han jätte fin lugn och inte alls rädd för alla andra hästar, grymt skönt!
I L.D'n var vi 0a och han kändes jätte fin enligt mig, de va stilhoppning och nej inge bra poäng där, och en fin kommentar om att ja e förlång, som att ja inte vet de?
I L.C'n var han, ah fin men han kändes inte riktigt med på vad vi gjorde, fick ett pet, och sen stannade han typ, tror inte han riktigt va me på att de skulle stå ett hinder där, fast han hoppa de klockrent i klassen innan, haha ja ni kan ju se själva på filmen! och i hörnet innan den långsidan blev han rädd och flippade ur lite i båda klasserna, knas ponnin :)

Helt sjukt att tävlingssäsiongen är över nu, ett år har min lilla skrutt vart ute nu och de är så galet stor skillnad från första tävlingen i falun mot denna och bara dom sista i sommras! Han har blivit så galet mkt lugnare! men de e bara att fila vidare på de, att han ska bli säker :) sakta men säkert går de! sen e de bara transport resorna han ska fixa oxå...
han lyckades inte idag, men sparkade bra fint, bara att hoppas att de släpper om han förstår att han inte kan.

Rättvik påminner mkt om mina och tickes underbara tider tillsammans, där fick vi våran första placering i L.C och där vann vi L.C 2 år i rad efter de, samt 2a i L.B'n dom åren och där tävlade vi våran sista tävling tillsammans. Jag saknar dom tiderna, då jag kunde ha vinnarskalle och rida som en riktig galen ponnyryttare haha!

jag kommer sakna dig på tävlingsbanorna jessica! riktigt länge vi hållt ihop nu! men ja e så glad för din skull att de gick bra för er idag!

men puss från en nöjd ryttare iaf!

L.C'n
| |
#1 - - Vendeli:

Gud vad han är söt! =D Så sjukt mycket bättre än falun i våras, jag minns det som om det vore igår... ;) vi ses om 2 veckor hjärtat! <3

#2 - - Tildaaaaaaaaaaaaaaa:

såg jättebra ut ju sötan :D:D !! <3<3

#3 - - anna:

så duktiga sååå :D stor skillad på honom!!

han kommer bli bättre i transporten också det är jag säker på :) <3

#4 - - sara:

så mkt finare han ser ut! Men hoppar du han utan martingal nu för tiden?

Upp