varje gång jag ser dig river du ett enda sår

alltså vad ska jag säga, först trodde jag inte ens att mina strumpbyxor som jag hade sönder i början av dagen, eller något av de andra som hänt skulle få denna dag att kännas dålig. men på ngt vis lyckades jag falla iaf.
men min ponny har gjort ett stort framsteg för att va han, ja vet att andra skulle tänka "äsch de va väl inget", men ni vet inte hur rädd han var när han kom hit, och ja lös som en sol kan jag lova, när jag idag insåg att han klarade av de utan att flippa ur helt och hållet. och att jag har sprungit för 2a gången sen ½ år tbx, så jäävla underbart!
sen ska jag säga 2 olika saker till 2 olika personer, jag vet att ni kommer läsa detta, och jag hoppas ni förstår att de är till er.

du är den som fortfarande står vid min sida, den som vet vad jag och han gick igenom den sommaren, den som vet hur mkt han betydde för mig som vän, hur hårt jag tog de den dagen han sket fullkomligt i mig, han har tagit kontakt med mig igen, och jag känner mig ut och in, in och ut, hur ni nu vill se på de. mer tänker jag inte nämna här. men jag behöver din hjälp.

och till den andra, just nu har jag ingen kraft kvar, men jag tänker inte visa mig svag mitt framför hans ögon,de är de sista jag kommer göra!
visa känslor försvinner snabbare än man tror, och vissa tar längre tid på sig än man kunnat tänka sig, men jag vet att du förstår hur jag tar de, de syns på dig, så tack m!

förövrigt har jag prov imrn, har inte pluggat, kommer inte kunna plugga och kmr ångra mig imrn när jag sitter där och inte förstår någonting. men de e som vanligt..
blir träning imrn bitti iaf så lär föröska sova snart, och sen är de den efterlängtade helgen här igen!
jag vet att allt löser sig för jag är starkare än jag vart på år.
Min vardag | |
#1 - - emmsipemmsi:

först förstod jag inte vrf du inte har sagt ngt, men sen vet jag ju hur du är, jag känner ju dig från topp till tå. jag finns här vännen, det gör jag alltid även fast mina tankar har varit lite borta på sistone, förlåt mig. älskar dig tjejen och det vet du! <3

Upp