people cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long..

mitt självförtroende har gått från toppen till botten på bara några dagar. jag tycker jag ser hemsk ut, mitt hår är äckligt och min kropp är den fulaste av allt. där av att ja aldrig skriver ngt längre. men jag skriver för min skull, för jag behöbver skriva av mig ibland, inte för att ni ska ha något att läsa.
det finns många anledningar till vrf jag inte skrivit på länge, men några är på grund av elaka och dryga kommentarer på bloggen. dessa godkänner jag inte.  men det har verkligen sänkt mig.. totalt. jag brukar va mkt starkare än såhär å inte ta åt mig men denna gång föll allt, länge sen jag kände mig så svag som jag gör just nu. så grattis, ni lyckades med de ni ville, sänka mig totalt. det kanske inte syns på utsidan men min insida är verkligen helt sönder. 
men jag kommer ta mig upp igen, själv, för de vet jag att jag kan. men allt är på 0 just nu och utan någon energi tar man sig inte långt.



| |
#1 - - Matilda:

Nickan, du är jätte fin och din kropp är det verkligen inget fel på. Strunta i dom människor som skriver elakt om dig, dom är ändå inget värda och ingen idé att lägga enerig på och egentligen bara avensjuka på dig!!

#2 - - mathilda:

Dom som har skrivit dumma saker till dig ska FAN HA STRYK PÅ RIKTIGT. FYFAAAAAN VAD ARG JAG BLEV NU!!!!!!!! Du är den vackraste personen jag känner, din insida är verkligen helt underbar. Vore fler som du så skulle världen vara en så mycket finare plats.



DU har jättefint hår, du är JÄTTEFIN, har veeeerkligen fin kropp! SÅ TA INTE ÅT DIG AV DE AVUNDSJUKA IDIOTERNA SOM HAR SKRIVIT. RIKTIGT omoget att kommentera en bloggjävel. Jag tycker att du ska polisanmäla dem.

#3 - - lillsyster:

du är den vackraste varelse som har vandrat på två ben, den starkaste personen jag känner..jag vet att det är svårt, men jag vet att du klarar det, för glömm aldrig att du är helt underbar och vacker! and you know, cuz girl youre amazing, just the way you are and you know that you can count on me, and what would words mean if you dont mean them when you say them. jag menar varenda ord till hundratioprocent. älskar dig!

#4 - - Emma:

Nicolina, jag säger bara...TA INTE ÅT DIG!

Det finns folk som är avundsjuka, eller som bara behöver trycka ned någon för att själv känna att man duger.

Du är toppen, precis som du är! Och Tro på det.

Älskar dig <3

#5 - - Fredrik:

Kom ihåg vad vi pratade om och skrev häromdagen. Stand strong, and raise stronger min fina vän! <3



Och till er jävla förlorare där ute, bara för att ni har så äckligt dåligt självförtroende så behöver ni fan inte hacka på någon annan. Sviningt är det, hoppas jag att även ni förstår en dag..

#6 - - anna:

Vännen då, du vet att jag finns <3

#7 - - anonym:

it's only because youre above them. be strong and don't forget that it's only human to fall down sometimes. the reason that you fall down is a reminder to you, to know that you've been up there and that you got a chance to climb up again.

#8 - - anna:

SV: Förhoppningsvis ska vi klara av att göra det nästa år (:

Upp