det finns inget jag kan göra, jag bara önskar jag var lika stor som dig..

Nu intar jag mysläge i sängen, på med skönaste filten ever och en bra film efter en ridtur i ösregn, sjukt skönt.. *ironi* 
Har vart i falun idag igen, men fikade med mathilda idag, alltid lika kul att träffa henne och tiden bara rann iväg.. varje gång man träffar na förstår jag vrf jag trivs så bra med henne och litar på na, fina vän! 
Tåget hem var dock försenat med 20 min pga av att Stockholmståget var försenat och vi fick lov å vänta på de, och konduktörens kommentar var "SJ står nog för Sena Jämnt" skön snubbe!
 
inte för att jag passar i keps, men skönt nu.
Min vardag | |
#1 - - tinaTinatinagr:

Jo du också, men henne tjatar jag på varje dag hela tiden... Sen ville jag ju ha med dig också men du kunde inte följa med :(

#2 - - mathilda:

Finaste du, älskar dig till månen och tillbaka <3

Svar: detsamma bästa! <3
nikolina Pettersson

Upp