Oh shit its monday tomorrow

lördagen den 28 januari satte verkligen sina spår och blev en dag jag sent kommer glömma.

den började sisådär 3 på natten,
en viss drul som vääägrar gå in i transporten,
sen håller vi på att bli påkörda av en jävla plogmaskin,
Fick bevisat ännu en gång att de inte finns nå vett i vissa människor, idiot.
frukost med emmas morfar
Victor körde för långt, så blev en liiite senare hemkomst en vad vi tänkt.. 

Efter att snabbt ha fixat klart stallet, lockathåret å bytt om satt jag å emma i bilen igen påväg till henke å emelie, innan vi drog vidare in till gotland på förfest. Där drog vi sen vidare till drömkvällen på arenan. å sen, ja där efter e de bara historia tror jag. blev mat på sibben innan vi åkte hem till henke igen iaf, sen satt vi väl uppe å pratade till 5-6 på morgonen, emma somnade på golvet å vi andra gick nog och la oss. stördaste utgången jag vart med om hittils tror jag..

och jag tror iaf att jag ALDRIG ska vara vaken så länge igen å även dricka.. de slutar inte bra har jag lärt mig.spårad kväll. lite ångest. blev en helt galen helg alltså..
finns saker jag verkligen inte förstår hur de gick till eller något, men kanske bäst så.
jag vet iaf någon som är i stort behov utav sömn- i min egna säng ja!

Stort guldhjärta till framförallt emma s som förgyllde den långa dagen och stora guldhjärtan till mina andra fina vänner! jag skulle aldrig stå ut utan er! Ni är dom bästa!
Min vardag | |
#1 - - Emma:

Tack så jätte mycket för denna dag! En dag med mycket händelser som jag sent kommer glömma, och den dagen fick jag dela med en riktigt bra vän..Den vännen är du, och jag älskar dig massor <3

Upp