Just a small town girl, livin' in a lonely world, She took the midnight train goin' anywhere... Just a city boy, born and raised in south Detroit, He took the midnight train goin' anywhere ...

Var länge sen jag orkade skriva ngt här men kvällen igår blev helt spårad haha.
Nu för tiden har jag iaf hål i öronen, ngt jag velat ha länge men inte vågat- bra jobbat nikkan.
Nej men var förfest hos jessica och jocke, mina extra syskon typ, haha, Med massa goa människor, jessica dansa typ på borden innan 8 å satan va kul de va! men sen kom massa objudna fittor så de blev ett jääävla liv.. Vi kom iväg ifrån dom kvart i 12 så sprang typ till bowlingen. sen dansade vi som aldrig för de 2 timmarna. satan alltså! och jag stötte på min kära o där å dansade med han typ hela kvällen haha. men träffa även massa andra sköna människor jag inte sett på år å dagar.. Kom i säng halv 4 och gick upp 6, så e pigg å glad idag.. Har haft min fina moster här på fika på eftermiddagen, jätte mysigt, njuter av varje sekund alltså! men nu ska jag ut å gå en sväng om jag nu kan med mina jävla skavsår haha.. Kvällen spenderas i insjön med mina 2 favorit barn + extra mamma! hehe men lägger upp massa konstiga bilder ifrån kvällen nu iaf.
puss så länge!











| |
Upp