jobbelijobbjobb

Nu är första dagen slut, förutom att vi ska på middag uppe i huset, hos cheferna alltså, Lotta och Rasmus. 
Dagen har gått bra, började halv 7 på morgonen och pauser för frukost och lunch och slutade nyss. De är full rulle och mycket nytt och hur dom ska ha det att lära sig.. men jag hoppas jag lär mig rätt fort iaf och att dom är nöjda. Har fått rida lite idag på en av alla jätte fina hästarna. riktigt fin och riktigt kul var de. Har även en fin mic på mig nere i stallet och en filmkamera i ansiktet när man minst anar de.. haha. spännande dehär. 
de andra här iaf väldigt snälla och gulliga, och rasmus och lottas barn också!
Just nu sitter jag iaf och har världens huvudvärk sen början av em, men ska bita ihop, hoppa i duschen och göra mig i ordning för middagen, blir kankse att träffa emma mfl ikväll om de inte blir försent. somliga jobbar ju imorgon också. haha.
men hoppas alla andra som ska supa har kul och inte fryser allt för mycket.
 
Min vardag | |
Upp