I'll keep a part of you with me and everywhere I'm, there you'll be

Insåg igår hur sjukt länge jag egentligen har kännt just er fem. herregud vilka minnen jag har med er!
Mina älskade kingar, visst har vi haft tider vi inte umgåtts så mycket, men jag tror vi alltid vetat precis vart vi har varandra iaf. Jag menar, vad är en storking utan en lill- och mellanking?
Och min fina Emelie, om du bara visste hur glad jag är att vi verkligen hittat varandra, och faktiskt håller ihop än idag!
Min älskade "lillasyster", så mkt vi umgås nu för tiden har vi nog inte gjort på alla år innan, hehe. Jag skulle kunna göra vad som helst för dig just nu, för att få se dig riktigt glad. typ som när vi var i sthlm.
Och min skrutta, hehe, om du bara visste hur jäkla glad jag är över att du funnits vid min sida genom så många år. Så många motgångar du stöttat mig igenom och fått mig att resa mig upp. 
herregud .. tänkte bara säga att ni är guldvärda allihopa, så ni aldrig glömmer de lxm! 
NI är så fina på iv och utsidan allihopa! 

 
 
Min vardag | |
#1 - - mathilda:

Men älskade älskade vän<3 Alltid M&N ju. <3 älskar dig till tusen!!!!

#2 - - "Lillasyster":

Åh, du ska bara veta hyr glad och lycklig du gör mig, fast allt annat suger. Åh, vad jag älskar dig finaste vän!! Jag kan lova att du betyder lika mycket för oss allihopa som vi för dig. Du är bäst<3

#3 - - Tina:

Åh älskade vän!! Du är bäst<3 pusssss

#4 - - Emlan:

Om du bara viste hur glad jag är att jag har dig mitt fina hjärta! Du är för go, finns där i alla lägen när man behöver dig som mest. Om alla kunde få ha en sån underbar vän som du, tänk vad världen skulle vara bra ! Du är bäst hjärtis. Jag älskar dig, massvis !! Miss u ❤❤❤

Upp