a tight hug can do so much for someone that's hurting -

jag har världens finaste mamma, påriktigt, och att se ens mamma gråta pga av en, gör ont, ända in i själen. men mamma, förlåt, förlåt för att jag stulit arbetstimmar av dig, på grund av klinik-, läkar- och psykologbesök. För att jag givit dig ångest av att träna för att fått ångest över att jag inte kunnat träna. För att jag snäser och fräser åt dig i tid och otid. För att jag fått dig att känna - inte tro, för du är smartare än så - att alltihop är ditt fel. För att jag fått dig att gråta av oro om kvällarna. För att jag fått dig att gråta över huvud taget. Förlåt för att jag varit frånvarande och tagit avstånd. För att jag inte varit mig själv den senaste tiden. För att jag blev din dotter. För jag gav upp. För att jag fick panik. För jag inte orkade känna mer. - mamma, du är en hjälte i mina ögon.
Min vardag | |
#1 - - Fredrik:

Vackert skrivet.. <3 <3

Svar: åh, tack snälla fredrik.. :')
-

Upp