fem saker om mig -

5 saker om dig som många kanske inte vet:
- Jag har alltid sett mig själv på ett negativt sett. alltid nedvärderat mig själv och allt jag gjort.
- Jag är extremt kass på att handla mat.
- Jag har svårt att lita och öppna mig för nya människor
- Jag är en extrem soltorsk.. älskar sol och värme väldigt mycket.
- Jag har ett extremt sockerbehov
(som om detta vore något nytt.. ha ha)
5 saker som är annorlunda jämfört med förra året i ditt liv:
- Jag har flyttat och bor i en ny stad.
- Jag pluggar på universitet
- Jag har fått en ny uppfattning av livet.
- Jag har lärt känna ganska många nya männsikor.
- Jag försöker lära känna mig själv.
5 saker du köpt den senaste månaden:
- MAT
- Mat
- Mat
- En klänning
- Ett spel
5 mål du har innan sommaren:
- Klara av och bli godkänd i kursen
- Träna ordentligt.
- Minska mitt sockerbehov...
- Tro på mig själv
- Göra de bästa av situationerna
Min vardag | |
Upp