man måste våga sattsa för att vinna -

de e så sant, och jajag måste våga lita på vänner och kunna acceptera att folk kommer lämna mig, jag måste våga lita på folk som kanske kommer lämna mig å svika mig. jag måste våga, våga ge ut mitt hjärta till folk igen, vänner som killar, även fast jag kommer få de sårat  å krossat, så många många ggr mer så måste jag våga.. de spelar lxm ingen roll om andra tror på mig, jag måste möta dom på vägen med att tro på mig själv för att även våga lita på mig själv och på de andra säger, som är ett måste för att ja ska ta mig någonstans här i livet, visst, jag kan slänga mig ut i många dumma saker, men jag kommer aldrig klara av å "ro de i land" om jag inte litar å tror på mig själv.. så är de bara.. jag måste våga lita på andra och på mig själv. 
 
| |
Upp