down -

Jag är så sjukt kluven, mår ingenting. Är ganska så tom egentligen, lever utan att känna efter riktigt tror jag. Orkar inte känna, vill inte känna. Ni vet vad jag snackar om, mina tjockis och mattankar såklart.
Det är så att jag hatar min kropp så sjukt sjukt sjukt mycket just nu, vill bara dö när jag ser på den. Det va inte så i somras, jag kunde stå ut med den men nu gråter jag inombords varje gång jag går förbi en spegel. Jag är aldrig sugen på mat, men äter för att jag tvingas i det. jag vill bara nernerner. Samtidigt som jag vet vad det kostar, det kostar mycket. Men så ska det inte bli, jag ska bara bli smal, i alla fall normal och inte mega tjock som nu. Det är äckligt på mig, inte på någon annan men på mig. 
nu va jag negativ, och personlig. Va bara tvungen att skriva, men nu vet ni. tro inte att jag har gett upp, för det har jag verkligen inte, kämpar på så gott som det går, äter godis ibland, åt kladdkaka för ett tag sedan,, äter godis ibland och glass ibland, mat med för den delen. Men det ger ångest. Som fan.
Anorexi | |
#1 - - Martina:

<3 <3 <3

#2 - - Anonym:

Älskade Nikolina, du är en av de finaste människorna jag känner! Inifrån och ut! Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde ta bort anorexi monstret ut ur din hjärna och låta dig se den Nikolina som vi andra ser!
Du är en kämpe och kommer stå som segrare av denna kamp!
Massor av kärlek till dig.

Svar: och dehär är en av de finaste kommentarerna jag fått, tack snälla fina du, de värmer, ska ta med dina fina ord. tack, verkligen tack:))
-

Upp