jag hatar allt nu, jag hatar dig nu -

fyfan. vet inte vart jag ska ta vägen , ångesten tar över hela mig just nu. Skulle kunna ställa mig framför ett tåg om det vore möjligt. Ja nästan så illa är de. Kan skriva en bok om hur MYCKET jag hatar mig själv och allting just nu. fyfan. Att detta ska vara priset för något litet man gör. Jag åt lite godis för en gångs skull, längesedan sist. Och detta är det jag får tillbaka, ångest så jag sitter och gråter & skakar nu, middagen gick åt helvete nyss...nfklnsefjlknsjlknr, är så arg.  
OCH jag vet att de är rätt väg för att ta sig ur skiten, men jag klarar inte av de. sry. 

Nej, ska lägga mig i sängen under täcket och VÄNTA tills det blir bättre. Jag kände mig normal för en stund bland min fina vän,  Kul att du tyckte det var starkt. Jag gjorde det för dig, men priset efteråt är "like hell". Vi hörs om någon annan dag. 

Anorexi | |
Upp