next to meee-

Helgen är snart slut,  jag har precis slutat jobbet för idag och denna helg, sjukt skönt, och var as taggad på att få vara ledig imorgon äntligen, men blev jobb ändå haha, bara å tacka å ta emot ändå, 8 dagar irad då.. Cash is king,  typ. Förövrigt, SAAAATAN vad de snöade här inatt... är typ 3dm snö nu och alla här nere är sjukt förvånade haha, och alla barn är lyckliga haha.. hur som, vart utgång igår med mina favorit tjejer, haha dem gör verkligen helgen perfekt. Var inte ute så länge men var lika bra de tror jag eftersom jag skulle upp sjuuuukt tidigt å jobba och allt så... nej nu ska jag gå å handla godis med David, japp de är jag fan förtjänt av efter dessa dagar. 
| |
#1 - - Detarja:

Jag läser fin blogg mer än vad du tror, tror jag:$<3

Svar: Kan nog mycket väl stämma.. hoppas allt är bra med dig iaf :)
-

Upp