I've always got the memories while I'm finding out who I'm gonna be -

Hej hopp! Tänkte bara säga att jag mår jävligt bra, faktiskt. Jag känner mig verkligen hemma här, har en helt annan ro i kroppen, känner lugn och så mycket mer. Och självklart kommer jag få svackor här nere men just nu är de väldigt bra, saknar min fina vän bara. 
Har jobbat på oktoberfesten här nere hela helgen iallafall, en upplevelse för sig men har lärt känna en super trevlig tjej iallafall och annat trevligr folk. Har fina kvällar här nere, de är magiskt fint enligt mig. Bjuder på lite bilder istället och ja, jag borde försöka köpa en bra kamera om jag ska fota/filma när jag rider.. :) haha och ja, jag ska försöka uppdatera mer men ville bara säga att jag mår väldigt bra just nu! 
Och ponnyn var överlycklig över att få hoppa lite igen igår, världens bästa! Och ja, jag är lång på honom. Punkt.
| |
#1 - - mathild:

så glad för din skull hjärtat!! <3

Svar: värmer så att höra vännen ♡
-

Upp