han är magisk -

Dehär är den finaste personen jag vet, inifrån och ut, första killen jag litat på till 100% igen, första killen jag verkligen älskar, första killen jag verkligen är kär i och killen som verkligen visat mig vad kärlek är. Kommer aldrig kunna sätta ord på hur mycket han betyder för mig och allt han alltid gör för mig.. Förtjänar verkligen inte en så fin kille som Henrik, men är evigt tacksam för att han står vid min sida, i ur och skur, att han accepterar och älskar mig för den jag är och allt jag gått igenom, att han alltid finns för mig, att han står ut med mig när jag faller, när jag blir helt psyko, och att han på riktigt alltid gör allt för att jag ska må bra. De värsta är bara att jag aldrig känner mig tillräcklig, tillräckligt bra för honom, tillräckligt fin för honom,  eller som att jag aldrig kommer kunna ge tillbaka allt han gett mig, världens finaste,  underbaraste person ♡ 
| |
Upp