tröttnar ni aldrig på varandra -

Jag får ibland frågor om jag och henke inte tröttnar på varandra, att vi inte borde ses så mycket osv, men hur skulle jag kunna tröttna på killen som gör mig till världens lyckligaste tjej, och varför borde vi inte umgås så mycket om vi får varandra att må så bra av att vara med varandra. Han vet om alla mina sidor, allt om mig och accepterar mig precis som jag är, han tkr om mig för den jag är. Och Jag har aldrig umgåtts såhär mycket med en person utan att få damp på den, bli irriterad eller något, Henrik har visat mig vad riktigt kärlek är, vad äkta kärlek är, hur de känns att verkligen vara kär, hur de känns att verkligen vara älskad.  Och nej, tror inte folk som säger att vi kommer tröttna på varandra har vart kära och lyckliga med sin partner påriktigt. Längtar verkligen till han och jag bor ihop. Han är min bästa vän, min stora kärlek. 
Tack för att jag får vara din Henrik,  du är de bästa som någonsin hänt mig! ♡
| |
#1 - - 08an igen:

Feel u ❤️ Jag blir bara lite galen på Markus ibland 😂

Svar: haha ♡ de får man bli ibland ;) ♡
-

Upp