födelsedags helg -

Har garanterat haft den bästa födeledagen i mitt liv hittills.. Är så sjukt glad och tacksam för de fina personerna jag har runt om mig här nere. Blev väkt med paket av henke på morgen i fredags, grym han är min kille, sen jobbade jag eller vi innan vi åkte till helsingborg, satte oss på en uteservering vid hamnen och gick sen bort till en resturang, kul koncept och god mat. Igår tog vi en tur med bilen, sen åkte vi och köpte pizza och åkte ner till havet och åt där. Åkte hem, satte oss på balkongen i solen tills de började komma folk hit, super trevig och rolig kväll, så glad att jag har så snälla och fina vänner! Både jag och henke vart dock lite för fulla, vilket vi inte var ensama om haha, men de resulterade i en riktig bakisdag idag.. länge sen jag vart så bakis som idag, men så värt de haha. Vart en sväng till stallet och red med lisa, riktigt jobbigt när jag mådde så kasst men riktigt mysigt ändå. Herregud vad min lilla ponny är fin trotts att han får lov att vila ganska mycket just nu.. lika så kommande veckan, har 4 springpass irad vilket betyder ingen tid för stallet.. tur man har världens bästa mamma som alltid kan hjälpa mig! Åkte hem å la mig i sängen med henrik igen iallafall, lyckades ta oss upp och beställa mat ifrån pizzerian under oss, fick i oss lite mat sen somnade vi om ett tag till haha. Mådde iallafall mycket bättre efter de skönt nog. Har vart en riktigtriktigt bra helg med även helt grymt väder, man har fått lite försmak av sommaren, sjukt underbart!!! 
Stort tack till alla som grattat och firat mig under helgen iallafall, är sjukt tacksam för allt! Framförallt för att jag har världens finaste pojkvän, ingen eller inget slår honom!!
 
Bilder | |
#1 - - Lisa :

LOVE YOU 😍❤️

Svar: älskar dig mitt hjärta ♡♡♡
-

Upp