I would die for you -

I torsdags vaknade jag kl 4, Hej jag älskar när mina sömnproblem strular.. Vid 7 gav jag upp och gick upp och fixade, vid 8 ringde jag och terrade och väckte henke sen drog vi ut och sprang, döda mig vad jobbigt de var, men så är de ibland, efter de jobbade jag springpass, alltså 2 pass och slutade sent på kvällen, om jag var trött? Ooooh ja.. 
I fredags åkte jag och henke till mölle efter jobbet, helt galet fint ställe, lätt ett av mina nya favoritställe här nere, grymt vackert! På kvällen grillade vi även nere vid havet med henkes bror, perfekt väder för de så de va helt underbart!
I lördags var vi en sväng hos hans mormor och morfar, sen åkte vi upp på åsen och fikade på killeröd, sjukt vacker utsikt och sjukt vackert där uppe, inte vart där sen jag var liten hehe. Och nej, alla ni som tror att jag kan äta vad som helst och fika nu för tiden utan att må dåligt,  de kan jag verkligen inte.. mitt huvud hade kunnat ha död på mig efter... har dock världens finaste pojkvän som alltid finns vid min sida och står ut med mig... vilket jag är evigt tacksam för.
 Åkte iallafall till stallet sen, lisa hängde med och fotade lite, även fast jag inte alls kände för att bli fotad just nu då jag är sjukt ostabil psykiskt, så måste jag säga att de blev några grymt fina bilder, riktigt grym fotograf är lisa. Åkte även med henne till stranden sen där hon också tog några grymt fina bilder!! Lägger upp fler bilder där ifrån när jag fått dom:) älskar förövrigt att vara på stranden, hittar alltid min inre ro där, även fast de bara är för ett tag, så är de grymt skönt. Åkte hem och var med min älskling resten av kvällen sen, åkte bil och bara myste, min favorit ♡ 
Igår var jag i stallet på fm då vi hade lunch och jag red med lisa, riktigt mysigt som alltid, kul att ha lite ridsällskap igen, sen drog vi hem och duschade och åkte sen vidare till väla, hittade faktiskt lite fint och hade förövrigt en bra em med min bästa 08a. sen åkte jag iaf hem och åkte ner och kollade på solnedgången med min älskling, sjukt fint som alltid och bra avslut på en fantastisk helg ♡
Är så sjukt glad att jag har lisa och henke, de är 2 personer (förutom mamma då) som jag alltid kan vara helt ärlig om hur jag mår, dom försöker alltid stötta mig till 1000, vilket jag verkligen inte är van vid, är även livrädd för att de ska tröttna och bara lämna mig typ... 
Aja, ny vecka idag och jag är vaken alldeles för tidigt som vanligt... älskar mina sömnproblem, eller att jag inte kan sova utan sömntabletter.. aja bara att kriga igenom springpassen idag.. hade så bra så länge.
Bilder | |
#1 - - Lisa aka 08:

Älskar att läsa din blogg 🤗 Men för att ge svar på tal så tror jag även att jag kan prata för Henke, aldrig kommer vi lämna din sida för att du skulle vara "jobbig" eller att vi skulle "tröttna". Har alltid så himlans kul med dig och är dig EVIGT tacksam för att du ställer upp när jag vill fota 🙈 LOVE YOU

Svar: hi hi bra att du gör de :D får hoppas på att ingen av er gör de ♡ ni är världens bästa ju!
Och jag har alltid cp kul med dig lisa, du är bäst!! ♡ älskar dig ♡
och, börja blogga ;) :D
-

#2 - - Lisa aka 08 igen:

PS. Du får mig att vilja blogga själv DS.

Upp