my hero -

Idag fyller min mamma år och jag vill jag hylla henne till skyarna, för vet ni, hon är en hjälte, min hjälte, på så sjukt många olika sätt, hon är en förebild för mig och utan henne skulle jag inte leva. Jag kommer aldrig förstå hur du orkat med allt, du är en av de starkaste personerna jag vet.
Hon har sett mig på botten allt för många gånger, som i Karlstad, när hon fick lov att hämta mig på psyket för jag försökt ta mitt liv, jag ville verkligen inte visa mig svag, inte för någon,  verkligen inte för min älskade mamma som redan då gjorde allt för mig.. 
Eller den gången hon hittade mig på golvet på mitt rum när jag tagit en överdos, när HON fick lov att skjutsa mig till sjukhuset för de inte fanns några ambulanser i närheten, när jag föll ihop vid ingången och fick åka rullstol in på ett rum direkt,  när hon fick sitta och rätt mig i typ allt jag sa för jag låg och hallisunerade.. 
Eller den gången hon skjutsade mig ner till Säter för jag blev, så gott som, tvångsinlagd, för att sen köra mig till Falun där jag blev inskriven.. bara för jag var för undernärd och anorexin höll på att ta livet av mig..
eller halva hösten och våren som hon ställde upp och körde mig fram och tillbaka till Falun bara för att jag skulle kunna gå på dagvården 3 dagar i veckan och för att jag vägrade bli inlagd på avd 60, för jag själv inte ansåg mig så sjuk som jag var och vem fan vill ligga på en avdelning där de inte ens har rum för en så man fick bo i korridoren..  eller alla dagar hon tagit ledigt för att skjutsa runt mig i typ hela dalarna för olika läkarbesök...
eller alla  de där 15 talet gånger hon sett mig liggandes på golvet för att jag svimmat.. 

De är så sjukt mycket du gjort för mig mamma, så mycket mer än de som står här, så mycket mer än folk vet och behöver veta, men du är min hjälte och kommer alltid vara ♡ 
Så grattis igen på din dag, tack för att du alltid finns och ställer upp för mig, tack för allt du gjort och gör för mig ♡ jag  kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt för allt 
Och förlåt mamma, förlåt för de helvete jag fått dig att gå igenom.. ♡
| |
#1 - - Lisa aka 08:

Du är värd allt min fina vän! Riktiga vänner och familj kommer alltid ställa upp för dig, även jag för du är helt galet grym som är där du är idag! Glöm aldrig de 😘❤️

Svar: Min bästa 08a♡♡♡♡ de är sjukt sant ♡ och de värmer grymt mycket att få höra de från dig ♡♡ sjukt glad att jag har dig i mitt liv ♡♡♡
-

Upp