love is in the air -

Har haft en grym helg igen, haha, eller en rätt kaos fredag då jag blev inringd på jobbet tidigare, slutade sent och skulle på bio efter med min favorit, rätt bra film faktiskt, lite krånglig ibland bara haha. I lördags gick jag å henke en sväng på stan, sen drog jag till stallet med mamma, hem och fixade mig fort för att sen dra iväg på en hemma fest med mina fina brudar, vart ganska kaos eller typ sjukt kaos... vissa människor förstår inte skämt, och inte vad som är rätt å fel Heller.. förövrigt drack jag för mycke, eller nej vart bara fullare än vad jag brukar på de jag drack.. slutade med att jag drog rätt tidigt för jag mådde kasst haha, så klen.. Jag och henke låg å pratade typ hela natten och igår var vi ute och gick, var på hembygdsparken och klappade getter och åsnor, åt vofflor och bara njöt av varandras sällskap och att få vara tillsammans en hel dag, sjukt skönt! Idag är de måndag och en ny jobbvecka, men en kort sådan skönt nog, påsklov här nere nu ju så blir nog mycket på jobbet...och jag vaknade med världens värsta smärta i halsen imorse.. men många dagar ledigt över påsk så bara att kriga!
Henke kom hit å sov imorse när han slutade jobbet, är så sjukt jävla glad att jag har honom, han får mig alltid att le och jag trodde nog aldrig jag kunde bli så kär som jag är idag, och att man kan tycka mer å mer om en person för varje dag som går.. 
Bilder | |
Upp