fire in the rain -

Jag är så jävla trött på min ångest, den har bara blivit starkare å starkare de senaste veckorna och igår efter vi ätit middag låg jag å grät i typ 1h för jag inte vet vart jag ska ta vägen och får typ panik,  hatar verkligen att min ångest blivit så stark igen.. sen tackar jag gudarna för jag har världens finaste pojkvän som står ut med mig,  stöttar mig till 1000 och kan lägga sig på mig tills min kropp slappnar av när de är som jobbigaste och värst... fy fan va jag hatar de här... och alla ni som säger att de blir bättre ju mer man gör de som ger en ångest, far åt helvete med er typ..
Anorexi | |
#1 - - Mathilda:

Kramar till dig hjärtat!

Svar: Bamse kram tillbaka! ♡
-

#2 - - Lisa aka 08:

Älskade vän ❤️ Vi hittar på nåt kul någon dag och lägger tankarna på annat en liten stund! Love you ❤️❤️

Svar: de vore väldigt skönt, och tror vi båda kan behöva de :* ♡♡♡
-

Upp