Mitt hjärta är ditt att förstöra -

När jag är med honom kan jag verkligen var mig själv, Och det älskar jag med honom, jag behöver inte skämmas för något. Han har sett mig i mitt allra värsta tillstånd och i mitt bästa. Han har sett mig gråta och skratta. När jag varit besviken och ledsen, när jag skrattat tills jag gråtit. Han har sett mig när jag är rädd, haft panik och vart nervös. Han har sett mig när jag varit sjuk och när jag har kännt mig tjock och ful. I början så kunde jag skämmas över att visa min kropp för honom, för jag kände mig tjock. Jag skäms fortfarande ibland, men inte för jag tvivlar på vad han tänker, för jag vet att han älskar mig för den jag är och jag vet att han gillar min kropp precis som den är. Det här kanske låter konstigt, men han är den första killen jag verkligen har kunnat vara mig själv med, fullt ut. Den första killen jag verkligen vågat lita på fullt ut, den första killen jag verkligen känner mig accepterad och älskad av. han gör mig verkligen till världens lyckligaste tjej. 

Du är min stora trygghet Henrik, du är den som får mig att orka med mig själv, du är den som får mig att orka överhuvudtaget ibland, du är den som får mig att skratta när jag inte ens orkar le, du är den som får mig att aldrig ge upp.   jag har aldrig litat så mycket på någon som jag gör på dig, jag har aldrig varit så kär i någon som jag är i dig och jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig och trodde aldrig någonsin att jag skulle de heller.. ♡  du är min bästa vän och min stora kärlek, du är världens bästa älskling! 
Bilder, Min vardag, texter | |
#1 - - Lisa aka 08:

😍❤️😍❤️😍❤️

Svar: Du är bäst min vän ♡♡♡
-

Upp