km 2010, KÄRLEK

Har tävlat km i hoppning på Schumi idag :)
För klassen orkar ja inte skriva så mkt om, men han hade inte så mkt bjudning, som han inte hade under ngn av starterna, men vi rev ett för att jag la han så elakt, annars hoppa han klockrent :) red denna klass i ray´s omg 4. slutade även 4a i rays

I då km klassen så hade han som sakt inte så mkt bjudning men hoppade fint, sög verkligen tag i hindrerna och offrade sig, så vi var 0a,
 omhoppningen gick i 90cm, och vi har inte hoppat så högt sen km förra året, hehe
men jag bet ihop och sket i min rädsla och red, var 0a även där o med snabbaste tiden så vi vann km!
Han var verkligen jätte härlig och ärlig i alla starter! Underbara Ponny!
men ja säger som innan, de e inte resultatet som gör mig lycklig, de är känslan och hans framsteg! men sen e då såklart lite strössel på allt att man får en belöning för de också :) och alla underbara snälla kommentarer man fått höra om hur fin han har blivit, tusen tack, de betyder verkligen!
har filmer ifrån km klassen, och fin fina bilder,  släng gärna in en egen kommentar folket! :)

måste även säga grattis till min lilla lillasyster som vann ray´s! Du är super duktig! <3


Km grundomgång 80cm

km Omhoppning 90cm

| |
#1 - - lillasyster :):

Vi e verkligen bäst. ihihhi :) <3

#2 - - Anonym:

Otroligt fin han har blivit! Jätte bra jobbat tjejen! (:

Upp