Just because her eyes don't tear doesn't mean her heart doesn't cry..

alltså allas jävla tjat om att de är sista dagen på 2011, är de bara jag som inte vill att de ska bli 2012?? 2011 har varit ett helt sjukt och riktigt bra år. helt klart ett av mina bästa hittills!!, lärt känna helt jävla underbara människor, börjat bygga upp mig själv igen, fått uppleva massa jag aldrig trodde jag skulle få uppleva igen och byggt upp någonting som jag heller aldrig trodde jag skulle klara.  men nu tas en stor del av mitt liv ifrån mig.. fan
hade hellre legat hemma i sängen ikväll, vem ska få min nyårs kyss iår lxm? och några nya nyårslöften har jag inte heller kommit på, men de kommer säkert ikväll. nej men fan, nu taggar vi. Gott nytt år allt fint folk, å ta hand om er!



Min vardag | |
#1 - - Anonym:

Läser du http://zahraas.myshowroom.se/ ?

#2 - - n:

aldrig sett bloggen

Upp