Stor som en flodhäst -

Usch vad jag hatar ångest. Jag känner mig så jävla tjock alltså. Det är inte klokt.. Och i morgon så är det vägning på det då. Fy fan. Jag vill inte se siffrorna. Jag kommer inte kolla på siffrora.  Eller jo de kommer jag, så jävla svårt att inte göra de.. men jag  är så jävla rädd för vad det ska visa. Känner mig så sjukt tung i hela kroppen, och hela jag är tjock. Jag är inte bekväm alls i mig själv. Magen, armarna, benen, ansiktet, allt. Känns som att jag har gått upp jättemycket igen vilket skrämmer mig. Jag hatar den här jävla känslan. Vad ska jag göra..
Anorexi, Min vardag | |
#1 - - Martina:

Du är så bra som berättar hur det känns!
Jag tänker att en kan fråga sig två frågor (fast det kanske inte funkar för dig just nu):
1. Är jag verkligen tjock?
2. Spelar det någon roll?

ps. svaren är alltså nej.
ps2. älskar dig!
ps3. vill gärna höra mer om boken!

Svar: boken var både bra och "dålig" , ni får nog låna den nu o helgen :)
-

Upp