Ikväll äter ångesten upp mig -

Idag är en dag jag verkligen bara velat dra täcket över huvudet och legat där hela dagen.. har vart helt slut,  i kropp och knopp.. vaknade upp med snö utanför fönstret, de säger ju typ allt om denna dag haha, sen förjävligt stressig dag på jobbet, gjorde allt för många tabbar osv.. mitt huvud hängde verkligen inte med.. och dessa dagar önskar jag verkligen att jag var som andra, andra som inte tränar ihjäl sig och äter som man ska, andra som inte stressar ihjäl sig för att hinna med träningar hit å dit och får sjuk ångest om de inte sker eller om man äter för mycket.. Idag hatar jag mig, min kropp, mitt psyke lite extra, idag och ikväll äter ångesten upp mig.. 
Men ny dag och nya tag imorgon.. snart helg och jag är ledig, eller inte från stallet haha, de som verkligen suger med att inte ha hästarna hemma längre... blir nog en lugn helg iallafall då jag äter medicin eftersom jag lyckats dra på mig urinvägsinfektion också, såklart, haha.. 
| |
Upp