7 juni -

Som de flesta som läser min blogg märkt, mår jag inte så bra just nu, inte alls, är helt död, på heltid... orkar så gott som inget längre.. I lördags var jag helt själv nästan hela dagen, låg i sängen hela dagen och allt påminde så mycket om allt i kstad.. skönt nog kom min älskling å överraskade mig på kvällen å umgicks med mig, min finaste. Minns inte mycket av vad jag gjorde de senaste dagarna, har solat och badat lite och bara försökt slappna av och vila, vilket inte går eller hjälper.. sjukt glad att jag har min kille som alltid står ut med mig å finns vid min sida, natt som dag.. han får mig att ens orka just nu, världens bästa. 
syster och hennes kille är nere några dagar nu, hon tog läkarexamen i fredags, hur jävla grym alltså?! Så sjukt duktig! Kul att få se dem lite iaf, sen är de faktiskt midsommar snart och jag å mitt hjärta åker till dalarna, spännande. 
| |
Upp