midsommar Leksand 2016 -

Har haft en underbar helg och midsommar i Leksand med underbara personer och helt fantastiskt väder!! Inte hunnit träffa alla jag velat men så verkar de alltid bli, för lite tid tyvärr.. Men de har jag dåligt samvete över så de räcker... väldigt blandade känslor över att vara där uppe igen men helt underbart att få krama om dom jag hunnit träffa och att fått se att dem mår bra ♡ tackar alla inblandade för en bra helg iallafall, extra tack till Tina å lelle för att vi fick bo i deras fina hus och till min underbara pojkvän som följt med och orkat köra♡  orkar inte skriva mer så bjuder på lite bilder istället 
Bilder | |
#1 - - Lisa aka 08:

Älskar att du haft de bra men är rätt nöjd med att du är hemma igen nu 🙈❤️❤️

Svar: bästa lisa, de är jag med!! måste ses snart! 💖💖
-

Upp