Die in your arms - Justin B




Fick veta lite fler betyg idag, 2 mvg och 1 ig haha. men kan ju inget annat än tacka mina 2 vänner som alltid sett till att jag pluggat under dessa 3 år, hur mycket vi än haft och hur jobbigt allt än varit så har dom alltid puschat på mig. och emma, herregud, om hon inte skulle satt sig ner och pluggat ett x antal ggr med mig, skulle jag haft mktmkt sämre betyg, pinsamt dålig är jag på att plugga själv, men den tjejen vet verkligen hur hon ska lära mig saker så att de fastnar i min tröga hjärna. dock inte bara i skolan hon hjälpt och peppat mig mycket under dessa 3 år.  hehe. men så tänkte bara ge dom en stor fet bamse kram, mina bästa vänner!

Min vardag | |
#1 - - Emlan:

Du ska bara veta hur otroligt duktig du är hjärtat, att dessa tre år bara har runnit iväg ut i sanden! Men var stolt över dig själv och dina betyg, du är oslagbar! :) tusen tack själv för all hjälp under alla dessa tre år! Jag älskar dig bästa vän!! Kommer alltid finnas vid din sida! .<3

Upp