making a big life changes is preetty scary. but, knows what's even scarier? regret..

tänker ibland tillbaka till veckorna jag bodde själv i skåne i våras, när jag hade praktik där. 
folk sa att jag var modig som åkte dit själv, hittade rätt på alla tågstationer jag aldrig vart på, bodde i en stuga hos några främande personer, var på en praktikplats med folk jag aldrig träffat innan mm, och ja, kanske va de lite modigt, men något av de bästa jag gjort oxå, de var ju verkligen de där jag ville då! Jag trivs ju verkligen där nere och jag saknar de så sjukt mycket! 
Man blev ju van vid att va själv ganska fort, men den kvällen när casper och jesper var nere å hälsade på, och fick lov att åka hem mitt i natten.. de va fan jobbigt, sjukt jobbigt att bli helt ensam igen då helt plötsligt.. sov typ 1h på soffan den natten haha. och efter de var de inte lika enkelt att vara själv längre. 
Minns även helgen i Halmstad, såklart, helt spårat men jäkligt kul! Underbara människor man träffade på! 
På praktiken hade jag iaf världens bästa extramamma som såg till att jag åt ordentligt varje dag hehe.. 
Sista veckan där var jag även på en "100-dagar till studenten" förfest med goa människor, och efter de umgicks jag med martin varje dag tills jag åkte hem, var rätt skönt att ha någon att umgås med då, och de är han jag hänger med nu när jag är nere och han och hans kompisar som jag var med till båstad i sommras, en av dom skönaste skåningarna jag känner, även fast han kan va rätt elak emot mig. haha.
vet inte vad jag egentligen ville komma fram till med detta inlägg, tror jag bara försökte peppa mig själv typ.. haha







 
Min vardag | |
#1 - - mathilda:

men tänk vad coolt att hänga med AMERIKANARE då? :D

Svar: hehe jo om dom e snälla emot mig så ;)
nikolina Pettersson

Upp