i cry a little when i think of letting go..

att jag alltid ska ha så stora problem med att packa, jag förstår fan inte själv, men har verkligen ingen aning om vad jag ska ha med mig, vilken jacka, byxor, osv osv osv.. döö typ. 
 
och för att inte verka allt för deprimerad är min hals fucktup just nu, jag kan knappt svälja, så litet är mitt "hål", cpfittskit typ. så jaa, sjukare än vanligt har jag blivit, så skön tajming..  - orkar inte..
 
Igår fick jag iaf träffa mathilda som sagt, så jävla skön, vi är typ lika spårade båda två ibland, kan skratta åt de mest tråkigaste sakerna..he he, och jag litar verkligen på henne till tusen. blir troligen att träffa henne i veckan som kommer oxå, hihi.
 
Tumblr_mb0ywvbtek1rt34fxo1_500_large
Min vardag | |
#1 - - mathilda:

bästa!

Svar: love <3
nikolina Pettersson

Upp