Tillbakablickar från 2013- juli- december -

JuliVar en jobbig månad för mig, min bästa vän såldes och flyttade ifrån mig i början av månaden, jag fick några dagar nere på mitt favort ställe, vara vid havet och med min ena älskade syster och mamma, annars jobbade och tränade jag mest, men jag han även med någon utgång och att testa på att åka ring på vattnet, de var något av de läskigaste jag gjort. 
Augusti - Jadu, augusti bjöd också på mycket jobb, fick träffa ticketacke, utgång med fina vänner, vädret bjöd på mer sommarvärme, min mobil blev stulen på en krog och jag ock tina bokade våran resa till turkiet. Lilla liten flyttade även upp till oss denna månad. goagoa häst.
September - Denna månad bjöd på många minnen, framförallt veckan i alanya då verkligen allt och inget hände. Annars så flyttade jag ut i våran stuga på gården denna månaden och skaffade mig även min efterlängtade tatuering annars jobbade jag.
 
oktoberDenna månad jobbade jag mycket, jag fick även för mig att jag skulle bli fit(?!) idioti jao, men de insåg jag också på vägen. Annars var de en väldigt fin höstmånad och bjöds på några bra utgångar. Jag fick upp hoppet om Schumi igen här, men blev lika förkrossad denna gång och månaden blev väldigt jobbig psykist. Här började jag även hjälpa till att rida till lilla Manilla.


November
- en månad med halloween, en månad som jag började träffa en ny väldigt fin person, en månad som min fina älskade katt fick somna in, en månad som jag tränade och jobbade extremt mycket, och en månad som bjöd på en trip ner till stockholm med slit och jobb men med finfina vänner. 
 
December -  I december kom "äntligen" snön, inte enligt mig då alltså. Men snön kom och gick till och från, lika så stormen, stormen har vart här lite för många dagar, de julhandlades och julbakades även en massa, julen knackade på dörren och lika så nyår snart. förövrigt var detta också en väldigt jobbig månad psykiskt för mig, på ett anorlunda sätt, så extremt få kort togs denna månad. och förövrigt, de få bilder som tagits har ni nyss sett iaf. Jag fick även mitt besked om högskolan och flytt till våren. 
 
med en kort sammanfattning av detta år så har den bjudit på många motgångar, många jobbiga beslut, många väldigt ledsna och jobbiga perioder då jag verkligen inte mått bra, men jag har även fått känna på lycka och riktig kärlek. något jag aldrig kommer glömma. och förhoppningsvis har jag även lärt mig mycket av de. detta år har bjudit på dom mest galna utgångarna jag alltid kommer att minnas, även två utomlandsresor som var mer än bra. tack alla underbara vänner som vart inblandade i detta år! hoppas 2014 bjuder på många bra minnen!
Bilder, Min vardag | |
#1 - - Detarja:

Fina du!
Hoppas du får ett bättre år nästa år!
Tänker på dig ska du veta!<3

Svar: tack du.. och detsamma!!
Nikolina

#2 - - Aida:

SNälla! Sälj dina work out - tights från gina till mig :D hahah

Svar: hihi, dom emot din body :D ;)
Nikolina

Upp