full idag och full imorgon så ser livet ut för mig -

Och herregud vilka dagar jag haft sen julafton, var till hbg och hälsade på Victor och hans bästa mamma, spelade sällskapspel med dem och åkte runt i vackra hbg vid havet, älskar verkligen hbg, de är så sjukt fint. Sen vart de 2 utgångar, eller fester iallafall, utgång igår och ja, gårdagen slår dock de mesta haha, vart rätt sårad, fast jag redan visste de, men ibland gör saker jävligt ont, iallafall när de är äkta känslor inblandade... 
Hur som helst, lurade ner min kompis filiph från gbg och hans kompis så var riktigt kul att träffa dem 2 iallafall, sen drack jag kanske lite för mycket då jag inte riktigt minns allt, och var kanske inte så snäll själv, men man gör dumma saker ibland när man är sårad och full.. 
Hade förövrigt snöbollskrig på krogen igår och har ett x antal blåmärken på min kropp haha... men lite kul måste man ju få ha när de kommer snö.. annars sov jag inte en timme inatt.. jag gick direkt från efterfesten och åkte till stallet då vi hade utsläpp.. var så jävla död.. eller ja, de är jag fan fortfarande.. drog till filiph en sväng efter stallet och sov kanske 2h iallafall.. wihoooo, typ... så jävla slut, vilsen och lost just nu.. men that's life sometimes. De brukar lösa sig på något sätt och jag har sagt förlåt iallafall.. så mycket mer kan man inte alltid göra.. är förövrigt 0 taggad på jobb.. vart sjukt skönt att vara ledig några dagar..
| |
Upp