Första advent -

Herregud vilken kaos helg.... hahaha, kommer kunna skratta åt den lääänge.. hur som, var med lisa, hennes kille å hans kompisar å bowlade i fredags, förlorade inte, för första gången någonsin typ, haha. Vart en liten utgång efter de, men jag drog rätt tidigt eftersom jag jobbade hela dagen på lördagen. Typ Direkt efter jobbet igår drog jag till Felicia och förade med några fler. Mycket trevligt som alltid. Sen måste jag fått i mig något som min kropp verkligen inte tålde.. kom inte in på krogen och sen bodde jag på toan i några timmar.. tur de finns snälla människor som hjälper en ibland. Idag skulle vara min lediga, lugna, sköna dag.. men icke. Haha. Har mått så jävla kasst... så sjukt jävla klen alltså.. haha. Vart en sväng på väla med lisa, aaaas mysigt, så mycket julstämning just nu. Love it. Sen hämtade David mig och vi var där hela kvällen tills nyss när han var så snäll å skjutsade hem mig i stormen.. och ja, de är verkligen storm ute... kaoooos, träd som ligger över vägarna överallt osv.. fy fan säger jag bara.. 
| |
#1 - - Mathilda:

guuu vad du är fin! och mysig svart tröja på bilden du står upp! O fin klänning haha :D Hoppas du mår bättre nu! Kram

Svar: Tack snälla saknade skruttan♡ värmer att höra de ifrån dig! ♡ och jag mår bättre och oppas du också mår bra! saknar dig ♡
-

Upp