När jag ser dig, ser jag min framtid -

Aldrig, aldrig någonsin har jag varit såhär kär tidigare, aldrig har jag träffat en kille jag faktiskt känt att jag vill vara med resten av livet, aldrig någonsin. Aldrig har jag litat så mycket på en kille eftee de jag blivit utsatt för, så mycket som jag litar på Henrik, aldrig har jag känt mig så trygg med någon som jag gör med honom, aldrig har jag älskat någon så mycket jag älskar honom. Allt känns så rätt med honom, allt känns så mycket med honom just för att de verkligen är riktiga känslor. Älskar honom mer och mer för varje dag som går, allt är lixom så enkelt, på ett sätt jag aldrig vart med om förut. Längtar tills den dagen vi, han och jag kommer bo ihop på riktigt. 
Henrik, älskar hur du alltid får mig att le och skratta, älskar att du alltid visar hur mycket du älskar mig, älskar att du alltid säger hur fin du tycker att jag är, älskar att du alltid, alltid står ut med mig, no matter what. Älskar att du verkligen accepterar mig för den jag är och verkligen försöker förstå varför jag reagerat på vissa sätt och är som jag är pga av de jag blivit utsatt för.  du är min bästa vän Henrik, du är min lilla idiot, du är den bästa jag vet, du är min andra halva, min stora kärlek, mitt allt och den jag skulle göra allt för ♡  you are the love of my life. 

Du är allt jag nånsin önskat, Du är allt jag nånsin drömt,Du är den som får mig minnas, Alla drömmar jag har glömt
Och du är den som får mig hoppas, Du är den som får mig le , All min kärlek får du bära, Hela livet vill jag ge

du är där när ingen ser mig, Du är där när stormen yr, Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr, Och jag vill alltid ha dig nära, När som åren läggs till år, Och vad livet vill oss lära, Är att framtiden är vår ♡ 

Bilder, texter | |
#1 - - Martina:

Jag är så glad över att du hittat en fin pojke! <3

Svar: de är verkligen jag med :)) ♡ och att du har de :* ♡
-

Upp