låt mig vara din soldat -

Har haft en bra helg, mycket hästar och mina favoriter. Jag och Henrik hade 1 månad igår, och även 3 månader sen vi träffades, helt sjukt vad tiden gått fort ändå.. han är verkligen världens finaste kille, inifrån och ut och känner mig halv när jag inte är med honom..trodde aldrig jag skulle bli så kär som jag är i honom.
Jag och mamma åkte iaf ner till flyinge på morgonen, fick umgås med familjen Leander som var där nere för nikolina tävlade baltic, riktigt kul att umgås med den underbara familjen lite, sen att nikolina rider och levererar som en kung är alltid extra kul. Var kul att se internationella tävlingar och några riktigt duktiga unga ryttare! 
Vart hem, till stallet sen och rida, sen hem och byta om och till henke som sen slutade med en utgång för vår del, träffade på min lisa aka 08a och vi dansade med henne tills de stängde, riktigt rolig kväll faktiskt!!! 
Idag har jag vart i stallet, fått rida med lisa!!!! Och sen bara hängt med henke ,sjukt skön söndag måste jag säga, och sjukt skönt att inte jag vart så bakis haha..  börjar iallafall att bli friskare, äntligen!!! Ny jobbvecka imorgon igen, veckorna bara rinner iväg men ska tvätta imorgon bitti och har springpass sen, man hinner inte mycket mer på de dagarna haha.. 
Bilder, Hästar | |
#1 - - Lisa aka 08:

Spamar din blogg nu 🙈 Älskar att vi kan ses mer nu! Behöver så mycket tid som möjligt med dig i mitt liv ❤️❤️❤️

Svar: Kul att någon kommenterar ju;) älskar också de!!! behöver massa lisa i mitt liv, blir så mycket roligare då ♡♡♡ :*
-

Upp