because you see me behind my tired eyes -

Har alltså jobbat 7 pass på 4 dagar nu och jag är helt slutkörd, typ överkörd.. dessa dagar undrar jag verkligen hur länge till jag kommer orka detta, hur lång tid de kommer ta tills jag ligger där i sängen igen, flera dagar i sträck utan att orka ta mig upp.. är verkligen livrädd för att hamna där igen.. samtidigt som jag tar på mig så mycket jobb som möjligt för pengarnas skull.. samtidigt som jag stressar ihjäl mig och samtidigt som ångesten äter upp mig för allt annat.. men just nu känns de som jag aldrig kommer ha råd att bo själv eller något av allt annat jag vill.. hatar de.. och bättre blir de inte av att folk lägger kommentarer om att jag blivit större/kraftigare.. herregud, som att inte ångesten om de redan har sönder mig.. 
aja, vill bara kunna gräva ner mig ett tag.. men ska försöka vila och bara vara några dagar nu så kanske jag får lite energi och kraft igen.. Är sjukt glad att jag har en kille som alltid får mig att le iallafall och som får mig att orka litelite till när jag egentligen inte har någon kraft alls och bara vill ge upp..
| |
Upp