man måste våga satsa för att vinna -

Chacha bloggen, tänkte bara säga att jag har haft en grym helg, bjuden på middag, förfest, krogen, sov sällskap, grym ponny och träningar, lång pratstund med min pingla (felicia), massa mys, allmänt trevlig och bra helg alltså. Taggad för en ny vecka med mycket jobb,  stall och träningar, börjar med ett springpass imorgon bitti, kbk typ.. de här med att sova på helgerna är verkligen inte min grej alltså.. vart vaken för många timmar i rad och sovit allt för lite som vanligt... kommer vara död imorgon bitti..
Imorse sa jag en sak till h, han väntar med att svara i flera minuter å jag tänkte  bara "fuckfuckfuck de där skulle jag aldrig sagt..." tills han tittar mig i ögonen och säger samma sak..♡  
| |
#1 - - Mathilda:

Så glad för din skull❤️

Svar: åh tack snälla vännen♡ värmer så mycket!!!
-

Upp