tbt 2014 -

När jag ligger å lyssnar på mitt band, på min berättelse, på hela den hemska historian som jag nu lyssnat på nästan varje dag i en vecka, vänder sig allt ut och in i mig, min mage knyter ihop sig helt och jag vet inte vart jag ska ta vägen, känns som jag kan spy upp alla min inälvor.. så många tankar och så många obehagliga känslor på samma gång.. oro, smärta, panik, ångest, rädsla, ilska och allt där emellan. bara tanken av allt som hänt får hela mig att vilja försvinna.. vill verkligen bara försvinna och slippa känna allt detta. de sitter så djupt i mig, de har förstört så mkt, och förstör än. de gör så ont. och inte fan blir de lättare ju mer jag lyssnar på de, jag har svårt att ta in de som sägs, att de som sägs i den detaljerade historien har hänt mig, känns snarare som de är någon annans historia jag lyssnar på, inte min.. de där kan inte ha hänt mig. inte lilla mig...
| |
Upp