anorexi -

Ibland, eller förut funderade jag ofta på hur i helvete jag faktiskt hamnade i anorexin, och förra sommaren, eller i slutet av sommaren, när jag tog min överdos insåg jag faktiskt varför... för de var de enda jag kände att jag hade makten över... trodde jag iallafall, insåg dock att de var "någon annan" som hade makten.. alltså den skl Ana.  Jag hade inte makten över min egna kropp så jag tog till maten, för där, där fick jag ha makten, jag fick bestämma.. och den kvällen, de var kvällen innan psykologen och läkaren skulle ha samtal tillsammans med mig om just maten, hur jag åt, hur lite jag åt ,hur jag tränade och vad dem skulle göra åt de... och paniken jag kände den kvällen, har jag nästan aldrig känt... dom skulle ta ifrån mig makten över de enda jag fortfarande kände att jag hade makt över.. jag fick sån sjuk panik och jag ville verkligen inte. Jag ville inte att någon annan skulle bestämma något  om de, jag klarade inte av de, jag klarar fortfarande inte av de... 
| |
#1 - - Detarja:

<3

Svar: hjärta till dig!
-

#2 - - Mathilda:

Kramar till dig, du är så stark!

Svar: om du bara visste hur glad jag blir när du kommenterar! bamse kram!
-

#3 - - martina:

<3<3 det är svårt att släppa makten man tror sig ha:/ <3<3

Svar: Ja precis...:/ tyvärr... :( <3
-

#4 - - 08:an:

Du är bäst ❤️❤️

Svar: Kan tyvärr inte lista ut vem du är men värmer verkligen att höra hur som helst ♡
-

Upp