when they start to judge you show them you're true color -

Ännu en vecka har gått och idag är de måndag, om jag hade jag någon söndagsångest igår, verkligen inte,  haha, fick ligga i sängen hela dagen, tills jag åkte med lisa till stallet på kvällen, väldigt skönt å bra då jag behövde prata å bolla de som hände under natten med någon.. nu sitter jag på tåget till lekketown iallafall och om några (läs ganska många) timmar får jag krama om min bästa vän igen, satan vad jag längtar!!! 4 månader sen jag var där uppe nu  vart försvann den tiden lixom... 
Iallafall, haha, har haft en bra helg, lugn fredag, utgång i lördags och lite kaos blev de kanske, något av de roligaste var nog iallafall när vi skulle dra från förfesten till krogen, fillan får tag i en cykel och jag sätter mig på pakethållaren, mer än så behöver jag nog inte säga, hahaha. Sen slutade de med att jag hängde med caro-lina resten av kvällen, ganska komiskt hur jag och lina lärt länna varandra faktiskt haha, men mycket folk på krogen iallafall, fick sov sällskap och är ännu lite mer förvirrad, tänk om folk skulle våga chansa lite ibland istället för att fega, men de är väl min vanliga otur antar jag:)) nästan stolt över mig själv att jag vågade ha magtröja på mig igen igår,  första gången på 2-3år nu.. och ganska stolt över mig att jag åt pizza på natten, eller nej, Fredrik som åt, men iallafall haha 2-0 till mig
Tripen till Leksand Kom sjukt lägligt iallafall och ska njuta till tusen, och dö lite av uttråkning på vägen upp å ner.. tar typ 9h.... *snark*
| |
Upp