13 mars -

Har haft en grym helg, var riktigt vårväder i fredags och jag har vart långledig, fre-sön, så jag å henke åt vofflor till frulle och gick sen en lång promenad till havet,  riktigt fint och mysigt, annars har de vart en lugn och sjukt skön helg för min del, precis vad jag behövde, låg och pratade hela natten igår, berättade tom. saker för honom jag inte vågat berätta för någon annan tidigare, saker jag bara velat förtränga och glömma, och herregud vad jag tycker om henke, så glad att jag träffat honom, han lyssnar å bryr sig alltid, förstår på ett sätt få gör och han är som mitt avslappningspiller, något jag verkligen behöver just nu... allt vi pratade om igår kom dock ikapp mig ikväll efter jag gått ifrån honom, gick en lång omväg hem, lät tankarna och ångesten bara vara, lät tårarna bara rinna längst mina kinder och försökte bara acceptera att saker är som de är, att saker får göra jävligt ont men livet går vidare, alltid.. 
Bilder | |
#1 - - Mathilda:

Säger det igen, så glad för din skull hjärtat. Önskar dig all lycka, allt löser sig!
Massa kramar, saknar dig! Vill boka in ett besök hos dig snart <3

Svar: Tack snälla bästa skruttan, de värmer mer än du tror att få höra ♡ skulle bli gladare än gladast om du kom ner hit!!! ♡ saknar dig massor!
-

Upp