19 september - 19 mars -

Idag är de alltså ett halvår sen jag och min älskade mamma tog vårt pickpack och flyttade till Skåne och började ett helt nytt kapitel i våra liv, min tacksamhet till att mamma vågade göra detta, och mycket för min skull, kommer jag aldrig kunna sätta ord på eller visa tillräckligt mycket men jag kommer alltid vara evigt tacksam för de. Dehär halvåret har gått sjukt fort och jag älskar verkligen denna staden lika mycket fortfarande och även fast de vart den "värsta" tiden om året, nu går vi emot ljusare och varmare tider, älskar de. Vill ha sommar nu, men njuter verkligen av våren, så sjukt härligt just nu. Flytten hit ner är nog bland de bästa som hänt i mitt liv iallafall, börjar äntligen hitta mig själv igen, äntligen! Meen, jag saknar mina närmsta vänner där uppe sjukt mycket... men bara att hoppas på att de vill hälsa på någon gång.. älskar iaf alla nya underbara människor jag haft turen att lära känna här nere, sjukt glad för de ♡ 
| |
Upp