2 mars -

Nu typ en månad senare är jag glad att jag inte lyssnade så mycke på alla som sa att jag skulle lämna honom för han inte var tillräckligt intresserad osv, men igår och framåt får jag kalla just honom för min, och de har vart värd all väntan och allt där mellan,  värt varenda sekund. Han är så fin, får mig alltid att le å skratta, känna mig trygg och avslappnad, han ser alltid på mig när jag tänker för mycket och han tvingar mig alltid att prata då, han håller om mig när jag har ångest, han kommenterar alltid hur fin han tkr jag är och han får mig alltid att orka när jag egentlogen är helt slut.. De var länge sen jag tyckte om en kille såhär mycket och länge sen jag kände mig så trygg som jag gör med honom  ♡  världens finaste kille. 
Bilder | |
#1 - - Mathilda:

Så glad för din skull älskade! Och jag är så stolt att du vågar släppa in någon, känslomässigt. Massa kramar <3

Svar: åh tack snälla älskade mathilda♡ massa kärlek till dig ♡
-

#2 - - Martina:

<3

Svar: älskar dig syster ♡
-

Upp