1 maj -

Ännu en helg har passerat i rasande fart, jobbade ju igår, men ändå, har haft fullt upp haha, sjukt otaggad på en ny jobbvecka redan imorgon inte utvilad någonstans, men men, hoppas på att jag kan sova ordentligt inatt iaf.. I fredags flyttade henke ihop med sin kompis, hela kvällen/natten monterade vi ihop hans säng, tog bara 2 1/2 h, haha, men jäkligt bra blev de, grymt team work. Igår kväll var vi hos dom en sväng, sen gick vi vidare till Pontus och Ronja och jag fick träffa Felicia en sväng!!! Länge sen sist tyvärr. Några av oss som var där drog ut sen iallafall, väldigt mycket folk men annars helt okej tills jag blev total nockad av en kille, hamna emellan eller typ bakom ett bråk, har världens jävla fläskläpp iallafall och rädd blev jag där emellan. Jag och henke drog sen iaf, vart inom Martin,  vars lägenhet vi bott i senaste månaden, vart där lite för länge och kom hem runt 5 tiden och somnade inte förens 8 typ, eller henke somnade, jag har ungefär sovit 30 min... klassikern.. henke ligger och sover så sött vid min sida nu iallafall medan jag bloggar, kollar Netflix och äter godis för att ha något att göra, och hej vad ångesten kommer äta upp mig ikväll, och bättre blir de inte av att henke jobbar natt så jag måste sova själv, hatar de..  men ska nog väcka  honom snart iaf så vi kan åka till stallet, och kanske njuta liiite av de heeelt underbara vädret. Helt sjukt varmt och sol. Perfekt! 
Bilder, Min vardag | |
Upp