22 maj -

Shit vad tiden rinner iväg,  snart är de sommar på riktigt, de har till och med blivit sjukt varmt igen.. mamma har varit i dalarna denna vecka, eller tills i fredags, så jag och henke har bott här hemma hos monster katten aka tiger. Han är ganska rolig på dagarna för han är sjukt knasig men på natten är han ett monster och vi har inte fått sova mycket de nätterna... henke har iaf hjälpt mig med stallet och hästarna hela veckan, kung som han är, han är alltid så snäll som hjälper till och imponerar alltid lite på mig då han lätt lär sig saker utan att man behöver visa. Är tur att jag haft henke denna vecka, på typ alla sätt å via, min favorit ♡ dock skönt att mamma kom hem igen i fredags, mamma gris som jag är. Eller är nog bara känslan av att ha henne i närheten som gör mig trygg, behöver lixom inte träffa henne egentligen. Hur som haver, har vart hos frissan här nere för första gången fredags, alltid cp svårt att hitta en ny frisör att lita på enligt mig.. men jag vart nöjd, skönt nog så dyrt som de är.. annars är jag rätt trött, har insett att alla dagar när jag och henke umgås blir ganska/ sjukt intensiva,  vi gör alltid någonting, tills tidigast 8 på kvällen då vi typ dör i soffan.. men de är sjukt skönt ändå. Har vart en lugn helg förövrigt, har vart hundvakt och bara umgåtts med min andra, bättre halva ♡ dags att tagga en ny jobbvecka och en vecka att sova utan min älskling..  
Bilder, Min vardag | |
Upp