when we're together I forget the rest -

I torsdags hoppade Niklas liten, första gången han hoppas med ryttare på ryggen, och shit vad duktig han var ändå! Blev väldigt imponerad, mycket över hur duktig och fin liten var och hur skicklig ryttare Niklas är. 
I fredags var jag ledig, väckte min fina kille med frukost på sängen, sen åkte vi till hbg och kollade på massa galna djur haha, rätt coolt ändå att man fick gå mitt bland djuren, tills man gick in i ett rum där de var helt svart och de flög fladdermöss rakt emot en.. stört läskigt haha. Hoppade ticke lite på kvällen sen, världens finaste ponny, min lilla pärla. För ca 7 år sen trodde jag aldrig att jag skulle få sitta på hans rygg igen, och aldrig någonsin att jag skulle få hoppa honom. ♡ 
I lördags klippte henke sig, jag jobbade och sen träffade vi hans pappa och syskon en sväng, trevligt, förutom att jag har sjukt svårt för sånt just nu.. sen drack vi lite hemma och satte oss sen på Torstens, länge sen sist nu och jag drack aldelles för mycket... men så kan de gå typ. Idag har vi bara chillat, har varit riktigt bakis båda två eller främst jag för en gångs skull haha... är påväg till stallet nu iaf med min personliga chaufför,haha, världens bästa pojkvän.  liten hoppades även av Niklas idag igen och imponerade på honom, blir varm i hjärtat, så sjukt glad att mamma har en så fin häst och Lite komiskt att jag fått träningsvärk i armen idag efter vi spelade kubb igår.. 
 imorgon är jag ledig iaf så skönt att få vila upp sig lite extra.. behöver verkligen de just nu.. är helt Slut, trött, död.. och de är många gånger just nu, som jag orkar saker bara tack vara min pojkvän.. är bara så sjukligt rädd för att han ska tröttna, på mig, ångesten och allt annat jobbigt som tyvärr tillhör mig .. men en dag hoppas jag iaf han förstår att han är min stora trygghet, att han betyder mer än allt för mig och hur mycket han betyder för mig, hur mycket han verkligen hjälper mig och hur mycket jag älskar honom. 
Bilder, Min vardag | |
#1 - - Lisa aka 08:

Saknar dig! Vi hinner ju bara ses lite fort ibland i stallet :( vi måste leka någon dag, behöver ditt leende och energi ❤️❤️❤️ Bästa lyckopiller

Svar: Saknar dig också :( och känner verkligen detsamma! :( saknar hela dig min underbara vän ♡♡♡
-

Upp