spontanitet -

De är nästan lite sjukt hur mycket mitt liv har förändrats sen jag flyttade hit.. de jag tänker mest på denna gång är hur min sommar såg ut förra året, eller alla år innan de också för den delen, typ de 7 senaste åren.. så fort mina kompisar frågade om jag ville med å grilla,  spontan festa eller nå annat spontant som man kan hitta på på sommaren har jag 9/10 ggr tackat nej.. just för att de på något sätt alltid blandas in mat, nej jag kan inte äta bland folk, okänt som inte, jag kan typ inte de, och gör jag de ääääter ångesten upp mig efter, bokstavligt talat. Så de är en stor anledning till att jag tackat nej alla gånger, en annan anledning är för att jag känt mig tjock, alltså alla dagar i veckan året runt känner jag mig de så nej, inte många spontana roliga utflykter eller saker har jag gjort de senaste åren..
Men sen jag flyttade hit, började hänga med henke har de blivit mycket bättre, sen kan jag lova att jag har ångest alla ggr efter vi gjort något osv, skillnaden är nog bara att han alltid är vid min sida, genom hela natten, får mig att känna mig trygg osv, annars har jag alltid sovit själv efter ett äventyr och de är natten som är värst.. Tack vare henke har jag iaf kunnat bli mer spontan, såndär som jag verkligen vill kunna vara och verkligen drömt om att kunna vara de senaste åren... kände att detta blev ett sjukt rörigt inlägg nu, typ som alltid när jag skriver på natten haha, men wtf, tack iaf henke, Tack för att du alltid står ut med mig, verkligen alltid  ♡ 
Bilder, Min vardag, texter | |
#1 - - Martina:

Du är så cool och

Upp